STAG QBOX BASIC

qbox basicSystem sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Q-BOX BASIC jest pierwszym z rodziny nowej generacji sterowników produkowanych przez AC S.A. Przeznaczony jest do pojazdów z 4-cylindrowym silnikiem z pośrednim wtryskiem benzyny.

Konstrukcja urządzenia oparta jest na nowoczesnym, wysoce wydajnym 32-bitowym mikroprocesorze, umożliwiającym bardzo precyzyjne sterowanie dawką gazu, szybką reakcję na zmieniające się warunki pracy silnika i pomiar czasów wtrysku benzyny.

Platforma sprzętowa wyposażona została w wiele przydatnych funkcji m.in. możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego  interfejsu bluetooth i możliwość odczytu obrotów na podstawie sygnałów z wtrysku benzyny.

 

STAG QNEXT PLUS

qnextSterowniki przeznaczone są  do  pojazdów z 4-cylindrowymi silnikamiz pośrednim wtryskiem paliwa.

Zalety QBOX PLUS/QNEXT PLUS:

autoadaptacja OBD, nowatorska autoadaptacja ISA3, obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD, rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów, nakładanie paliw w momencie przełączenia, złącze kątowe (QBOX PLUS) lub złącze proste (QNEXT PLUS).

 

STAG QMAX PLUS

qmaxSTAG QMAX PLUS, zaprojektowany z myślą o współpracy z silnikami o dużych pojemnościach i mocy, gwarantujący utrzymanie osiągów auta. Daje możliwość wyboru sposobu autoadaptacji. Dedykowany do automotive - procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. Najdłuższa gwarancja z rodziny produktów STAG, potwierdzająca doskonałość sterownika. Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego. Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

STAG DIESEL

dieselSterownik STAG Diesel jest alternatywną metodą zasilania do silników wysokoprężnych od 2 do 16 cylindrów. Cały system został oparty na nowoczesnych rozwiązaniach technicznych, umożliwiających dawkowanie paliwa gazowego wraz z powietrzem, które następnie miesza się w cylindrze z olejem napędowym.  STAG Diesel nie wyklucza jazdy na samym oleju napędowym ponieważ instalacja gazowa nie wymaga ingerencji w konstrukcję wnętrza silnika.
Sterownik podczas pracy silnika ma możliwość inteligentnego kontrolowania  procesu podawania dawki paliw, możliwe jest to dzięki odczytowi sygnałów z czujników:  temperatury spalin, spalania stukowego czy wskazań sondy lambda.
Zaawansowany algorytm precyzyjnego sekwencyjnego wtrysku, a także innowacyjny system autoadaptacji zapewniają odpowiednią mieszankę w całym zakresie pracy silnika, dzięki czemu użytkownik szybko odczuje wymierne korzyści ekonomiczne.

 

STAG 400 DPI

400dpiSTAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń pod numer: 502 402 021, lub skorzystaj z formularza: